דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המצאת רעיונות טובים לאתרי אינטרנט נושאי רווח 

מאת    [ 07/12/2006 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 12637 פעמים ]

לגוף המצאתי שמטפל ומפתח שיטות מבט מקצועיות - ומבררות על אודות טכניקות הסתכלות נוקבות על שוק האינטרנט הישראלי ואף העולמי אין כל בעיה לנתח ולהמציא שיטות עומק מסודרות ושיטתיות ומתוכן להמציא בקלות מופלאה רעיונות מבוססים דיים ומקצועים לאתרי אינטרנט שאף יעמדו במבחני הזמן ושיצליחו.רוב הטכניקות הינן סודיות אולם על קצה המזלג,הבה ניגע בהן מעט ונחשוף את תחילתן,שהרי אין זה יפה להשאיר אף אדם המבקש משהו בידיים ריקות ... אף אם הבקשה היא לגבי דברים שאסור לגלות אותם במלואם ....

תחילה ,להלן שיטות המצאה די רגילות ושיגרתיות:

פלייגט- טכניקה פשוטה של הבנה שמשהו קיים בתחום אחד של החים ולא קיים בתחום אחר. זהו פשוט רעיון הדומה במהותו להעתקה. רוב היוצרים חושבים כך.

טכניקות חוסרים - מבט על מה יש ומה חסר.פירוט: רוב האנשים יכולים לעשות זאת ולהשוות את ה"יש" באינטרנט ואת מה שנראה להם כ"חסר". אלו הם הממציאים הרגילים השיגרתים.זוהי אחת מדרכי עבודתם.

סיעור מוחות - שיטה ספציפית של חשיבה המצאתית מוכרת ומסודרת שלפיה מעלים רעיונות בחופשיות וללא עצירה (עד כמה שהם נשמעים מוזרים והזיתיים) ופשוט נותנים למוח דרור.

"המצאה מלמטה" - מקובלת בדרך כלל בתוך ארגון או מפעל. הכוונה היא לרעיונות להמצאות שמקורם בעובדי החברה ופירות מחשבתם. העניין הוא שהעובדים מלכתחילה באים במגע יומיומי עם רעיונות אחרים שהם כבר מוצרים קיימים ועל כן מתרחשת הפריה רעיונית תמידית במוחם שפשוט מתהווה עם הזמן להבשלה של מראה ספציפי וצורה הנגלים בדימיונם המתורגמים לפתע בבת אחת למוצרים הנולדים במוחם.

חדשנות - להבדיל מן כל הנזכרים זוהי דרך ספציפית המטפלת בהמצאת תוספת למוצרים קיימים.זהו סוג אחר של חשיבה המצאתית.

הברקת פתע - כשמה כן היא : תחושה שהברק מכה בך לפתע. עולה בך רעיון ואתה בטוח שאתה הולך להתעשר ומתחיל לדמיין כבר את מעבר הדירה לדירה הבאה ואיך תרהט אותה עד הפרט האחרון.או,אולי כמוני ,איך בסופו של דבר פשוט תלך לדוכן השווארמה האהוב והקרוב לבית ופשוט תחגוג בצניעות.(כי שם אני פשוט חושב על הרעיונות).

כעת ניגש ללב העניין ונסקור לראשונה טכניקות מיוחדות יותר ומפתיעות:

פויינטולוגיה - זוהי שיטה חדשה יחסית (הומצאה על ידי בסביבות שנת 2003) ושמה שונה לא אחת אולם זהו שמה המקורי. עיקרה העברת המחשבה הרעיונית למבט מלמעלה על ייצוג דימיוני נקודתי של אובייקטים המסומנים בנקודות. רישומם וסידורם המפוזר ואח"כ חיבורם בקו על פי הלך רוח מסויים או נוסחא מסויימת מאפשר בשלב יותר מאוחר ייחוסם לארבעה צירים אם במרחב תלת מימדי או אם במרחב אחר. טכניקה זו פותחת מראה התייסותי לאובייקטים (כחברות אינטרנט,רעיונות אתרי אינטרנט .. או כל דבר אחר).טכניקה זו חושפת צורת סידור של תכנים ואף משרה מעצם טיבעה ויוצרת מוזה וסערת יצירה מסוג מסויים.

העברת תחומים - בניגוד גמור ואחר לחלוטין לטכניקה של העתקת רעיונות פשוטה מתחום אחד בחיים לתחום שני הרי שכאן המדובר כבר על העתקת "מיבנה רעיוני דומה". רוב האנשים כאשר הם יבחינו בשני המוצרים לא ישימו לב כלל לקווי המחשבה הזהים המנחים.שכן,הדימיון אינו בהכרח במיבנה של הדברים אלא בצורות של שירטוט הרעיון המיבני הפנימי. זוהי טכניקה קשה יחסית ודרושה בה שליטה לא מעטה.אולם עבודה על פיה נושאת בדרך כלל תוצאות טובות של פירות רעיונות רבים ובדרך כלל מבטיחה הצלחת עבודה טובה של הרעיון בשטח שבו הוא יפותח.


אוטודידקט (מלומד עצמי) - 10 שנות לימוד בתחומים: אסטרטגיה וטקטיקה,משא ומתן,מכירות,כישורי שיחה ורטוריקה,תדמית,שפת גוף,ניתוח המצאות,ניתוח כתיבת הומור,כתיבה שיווקית,קופירייטריות,ניתוח המצאות רב תחומי ויצירת חדשנות.
http://www.arikshani.co.il

אי מייל shin7@017.net.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב